vrijdag 17 juni 2011

Outfit post.

Na een drukke dag gisteren vandaag een lazy dagje thuis luilekkeren...
We zijn supergoed uitgeslapen aangezien Verne besloten heeft te drinken om 00u, 04u en 09.30u! Droombaby! Nu hopen dat het geen éénmalig toeval was maar blijft duren.

Papa verzorgt vandaag mijn blootje, mama mijn outfit (sokjes én tutlapje niet toevallig assorti).
Was de hemel maar zou blauw als mijn truitje...


Vanavond zijn het aapje en ik voor het eerst alleen thuis...Matijs gaat mannendingen doen met Björn. Verne: prepare voor je eerste zoen-met-pintjesgeur!
Ondertussen doen Verne en ik wel moeder-kind dingen. Zoals daar zijn...het wereldrecord knuffelen of aan elkaar snuffelen verbeteren. Bijvoorbeeld...
En een badje pakken. Heerlijk! Een gewoon normaal languit-badje, want die opgekrulde badjes in de ziekenhuisdouche waren toch niet dát.

 

1 opmerking:

peterewout zei

Geniet ervan zoete min! Ben zo blij voor jou dat je mama bent! En dat matijs papa is en ik peter is natuurlijk ook mooi meegenomen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...