vrijdag 1 juli 2011

O ow

1 juli. O ow.

Mijn grootste hobby momenteel- op Verne zelf na uiteraard- is Vernes garderobe. Dangoeroes!
Het is de max natuurlijk: een lijf kleden dat de perfecte maten heeft en waarover ik volslagen en compleet tevreden ben. Het is eens iets anders newaar!
Ik leef mij volledig uit in kleuren en combinatietjes. Als het er maar vrolijk uitziet eigenlijk. Matijs vindt dat allemaal prima. Wel prijsbewust uiteraard! Verne zijn hele huishouden bestaat uit koopjes, outlet-items en tweedehandsjes. En jullie monster-cadeautjes natuurlijk. Die ook!

Close-upje voor tante Els: het zijn geen gewone bolletjes!

Vandaag, 1 juli starten de solden en dat betekent dus ook een nieuwe voorraad in online-outlet-shop-land. Again...o ow.
Eerlijkheid gebiedt mij toe te geven dat ik bij wijze van spreken al over Vernes garderobe beschikte voor we wisten dat Verne kwam. Enfin, toch voor we wisten dat Verne een Verneke zou worden en niet de vrouwelijke variant (waarvan we de naam nog niet prijsgeven uiteraard).
Een broedse vrouw in huis hebben...Matijs weet er alles van!



Vanavond om 23u02 is Verne 3 weken oud.
Oud...juist woord voor hoe het aanvoelt. Hij mini hij ook nog is, nu voel je hem 'verouderen'. Hoofdje rechtop houden, volgen met de oogjes, (scheel) focussen...allemaal compleet nieuwe vaardigheden die hij nu elke dag oefent. Schattig! Maar voor je het weet zit ie aan de fruitpap zeg. Neen hoor!

@ Verne: Blijf nog maar een beetje lekker klein pietekootje! 

Ik vertik het trouwens om al pampertjes in maat 2 te kopen. Voorlopig is zijn poepie een maatje 1, basta! Maatje 2 is psychologisch veel te zwaar voor zijn arme moedertje.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...