woensdag 13 juli 2011

Wohohohooowww Paradisioooww

Ikzelf ben niet zo vogelachtig aangelegd (de dieren, het andere vogelen kan me doorgaans wel bekoren) maar Matijs wou graag een dagje Paradisio doen. Tegenwoordig heet het eigenlijk Pairi Daisa maar die naam is zo stom dat ik hem weiger te zeggen: paradisio bekt stukken beter.

Of to Ath aldus!!
Als je volgende gebeurtenissen niet meetelt was het een supergezellige dag:
  • Mega-aanval van dondervliegjes. Ze zaten overal, zelfs op Verne! Klein beetje flippen.
  • Rotwespen akkerdzjie! Ze hebben ons verjaagd van de picknickzone naar een eenzaam bankje verderop. Toch al een klein beetje meer flippen. Ik krijg er elke keer een hartaanval van als zo'n beest in mijn buurt komt. Vrij vermoeiend...
  • Ganzen. Gigantische ganzen. Broodjes eten aan het meer is geen optie. Flipgewijs: ik ben het op een lopen gezet met Verne in mijn armen en één borst bloot. Need I say more?
Verder alles tiptop met ons!  Zie maar

 

     
     



1 opmerking:

Sara zei

groot gelijk wat betreft de naam van dat park!!! en dat pakje staat matijs bijzonder goed :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...