zondag 2 oktober 2011

Finitoooooooo

Vandaag had eeuwig mogen duren!
De laatste dag vakantie hebben Verne en ik ons wijselijk laten schaken door Matijs. Dat heeft een namiddagje Tervuren opgeleverd. Een zonovergoten namiddagje family time. Nice!







Toen besloot Verne eens iets nieuws te proberen. Stappen! Tss, overachiever. Da's veel te vroeg!
Filmpje als bewijs volgt nog!

These feet are made for...walk​ing...soon​!
These feet are made for euh ja...inder​daad... (now)
Verne wordt een dikke patatti!

Baaibaai zwangerschapsverlof! U was fijn maar veel te kort!
Zo, nu ga ik een potje blèten.

We are family

7 opmerkingen:

Anneleen zei

och got, ik heb ook geblèt, big time zelfs! dus laat u volledig gaan! you deserve it :-)
maar ik was wel van 't gedacht dat ge al 2 weken terug aan het werk waart...

tante desi zei

Jullie hebben ervan genoten, dat is duidelijk af te leiden uit (alweer) heerlijke foto's!
(Eerste foto is trouwens mn favoriet!)
Kijk al uit naar het volgende filmpje!

xxx

tante desi zei

Jullie hebben ervan genoten, dat is duidelijk af te leiden uit (alweer) heerlijke foto's!
(Eerste foto is trouwens mn favoriet!)
Kijk al uit naar het volgende filmpje!

xxx

Sproetmin zei

Het is Matijs die alweer 2 weken terug aan het werk is anneleen. Je zat er dus niet helemaal naast! Vooralsnog nog steeds geen potje geblèt hoor. Is maar bij wijze van spreken. Mijn schoonmoeder heeft gezegd dat ik mij flink moet houden...:)

Tante Désiken: nr1 mijn favoriet ook! Matijs post het volgende stap-filmpje soon! Geeft hem nog ne minuut sie!xxx

grootmoe zei

Tervuren dan nog! My ancestral place. Ben je gaan wandelen in de laan van je betovergrootvader, burgemeester Frans Vanfraechemlaan? en heb je een ijsje gegeten in de Mont Blanc op de markt?(zaak van je grootoom nonkel Jules geweest)

Soetmin zei

Jaa! Stom!! Te laat aan gedacht, we waren al een kwartier Tervuren uit toen ik aan de Vanfraechemlaan dacht! Jammer! En een ijsje kan momenteel niet natuurlijk. Maar we gaan binnenkort terug om het Africamuseum te bezoeken vóór het voor 3 jaar dicht gaat en dan doen we dat alles wel!

Nonkel LIeven zei

Proficiat met jullie mooie blog!Wij zijn zéér content met "onze" Verne,altijd content en altijd lachen!

greetz

Nonkel Lieven en Moeke Ann.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...