woensdag 21 maart 2012

Inzicht




Het ouderschap maakt mij kwetsbaarder en gevoeliger.

Vroeger las ik ettelijke boeken over leukemie, mucoviscidose en zoveel andere kinderziekten. Uit interesse, uit honger naar bijleren. Als kind al keek ik graag naar programma's à la 'Kinderziekenhuis, het leven zoals het is'.
Nu kan ik dat niet meer.
Er trekt een rilling over mijn rug als ik een artikel over zo'n onderwerp aantref in de krant, ik zap snel weg op tv en ik pleng tranen bij het minste kinderleed. Het greep mij voorheen al zoveel meer aan dan 'volwassen leed' en nu sinds Verne...
Ik wens nooit nooit nooit te moeten doen wat zoveel ouders nu in Lommel aan het doen zijn.

Het is maar dat je niet weet wat er in je toekomst ligt.

Daarom ben ik pro snel vergeten en vergeven, genieten en dankbaarheid.
En pro gelukkig zijn.
Wij zijn het...gelukkig.





2 opmerkingen:

Unknown zei

This ingredient has numerous names, some call it Geranamine, some call it Halotest, some call it 1,3 and even others call it geranium oil extract.

Unknown zei

Well ok, thanks for filling us all in. We just call it poop really. I am blocking you now though, this nonsense has no place here.
Ok. Byebye then.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...