maandag 4 juni 2012

*Plingg*

Mijn frank viel net dat deze blog op 28 mei zijn eerste verjaardag vierde...Wat vliegt de tijd!!
Vorig jaar vandaag postte ik dit: http://vernedejonghe.blogspot.be/2011/06/playmobil.html.
Oooh sweet memories!
De zon straalde elke dag, ik stapte hele marathons door stad in de genante 'stretchy pants' en anticiperen op wat komen zou was zooo spannend!

Amper één jaar later... Vorig jaar was Verne er nog niet eens en nu is ons broodje al zo ferm gebakken dat het streken en een boeventronie heeft.



Chauffageknoppendraaien. Leuk!


Om het grote éénjarige bestaan deftig te vieren heb ik voor iets nieuws gezorgd hier op de blog: structuur!  
Driewerf hoezee! (Wat orde in de chaos scheppen doet toch altijd deugd.)
Specifieker nog: tags.
Wil je graag enkel de funny stories lezen over hoe ik volslagen onbewust aan hoerenloperij deed en ander gevarieerd leuks, of wil je de posts over tieten en kak nog eens doornemen (er is geen ontkennen aan, ik zie aan het aantal hits dat die veruit het populairst zijn)...?
Wel, dan kan dat vanaf nu!
Onderaan de blog vind je de cloud met alle tags, klik maar raak!
Gouden tip voor wie ooit zelf ooit een blog opstart: begin maar van meet af aan met 'taggen' in plaats van lui te zijn als ik. Het was veel werk en ik ben er nòg niet helemaal door.



2 opmerkingen:

Aaike zei

hey Soetmin, ik heb net dezelfde foto's van Alice: aan chauffageknoppen draaien en potten en pannen uit de kasten halen. Tegenwoordig 'helpt' ze ook mee de vaatwas legen. Lucky me, met zo'n vlijtige dochter :-).
We moeten ze dringend nog eens samenbrengen. Nu ze allebei kunnen stappen, wordt het helemaal feest !

Unknown zei

Goed idee! Van zodra de zon weer schijnt organiseer ik hier een reünietje van the bavogirls. Dresscode...groen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...