zondag 14 oktober 2012

Zootje ongeregeld

Verne heeft wat last van creatieve buien.
Ze komen meest vroeg 's ochtends voor als ik nog een beetje lig te pitten en Matijs zijn krant probeert te lezen. 
Vrij spel dus...en hij weet het.
Dat slapen duurt meestal wel niet lang meer...creatieve scheppingsbuien gaan veelal gepaard met wild gillend rondrennen, vrolijk luide 'auuhhhh's!!' en verwoed getrappel met de pantoffel(tjes).
 
Verhuizende fruitmand en ververskussen wordt boot.
Keukenkasten overvol? Ik weet nog een plekje!


Pimp your dad.

Who needs two?


Slappe bal. Weg daarmee.


 

3 opmerkingen:

peterEwout zei

Hahaha! Ik lig plat! Heerlijk ventje... Verne weet hoe de dingen moeten verlopen. 'Die pan hoort daar en die bal moet in de vuilbak!' :)
Wat is het verhaal achter foto 2 eigenlijk?

Unknown zei

Verne houdt van de open schoenenkast in de gang en als zijn vader geen schoenen aanheeft lost hij dat wel even snel op.
Resultaat: één teenslets en één schoen aan de verkeerde voet. Een beetje verder lag er ook nog één van mijn schoenen, maar die paste niet natuurlijk. Matijs leest intussen gewoon onverstoord verder de krant...iedereen content!

Katrien Mestdagh zei

Dat noem ik nu nog eens een definitie van puur geluk... iedereen content en hartjes die smelten bij het zien van zo'n enthousiast ukkie! 't mijne mee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...