zaterdag 5 januari 2013

Topdag

Vandaag heeft Verne zich rot geamuseerd.
Possibly the best day of his life so far.
 
Terwijl Matijs zich thuis nuttig maakte met tuinafval en houtversnipperaar maakten Verne en ik ons wijselijk uit de voeten.
We belandden tegen de middag bij vrienden.
De twee moeders thee drinkend, palaverend en desgewenst zetelzittend/strijkend.
De twee zoontjes immens gezellige/ gezellig immense chaos creërend, verwikkeld in het éne spel na het andere. Mooi samen, zelfs fruit en koekjes werden gedeeld.
 
Tegen de avond kwamen daar de twee papa's en de twee oudere dochters bij, aangevuld met verrassingsvisite van Katrientje en mister x, u welbekend van hier... foto 6.
 
Onverwacht samen tafelen met vrienden...ik hou er zo van.
Overwacht samen badderen met vrienden...Verne houdt daar duidelijk van!
 
Om 22u hebben we hem uitgeteld naar bed gedragen, hij snurkt je een oor af van pure deugd.
 
 


Bedenking:
Eergisteren 3/1 was de dag dat ik mijn mentale grens overschreed en toch maar in stretchy pants de deur uitging. De vorige keer gebeurde dat 8 dagen voor de geboorte van Verne, volgens die voorspelling zou baby 2 dus op 11 januari moeten komen. Dat lijkt mij nog zo ver af.
We'll have to wait and see!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...