dinsdag 5 februari 2013

Bevalli(n)g

Na het verhaal van "den arbeid" kan ik beknopt zijn over het vervolg:

Pers...pers...kind.
The end.

Meer details graag?
Minuut 1:
Vroedvrouw: 'Weet je nog hoe persen moet? Kin op de borst en... oefen maar al eens.'
Soetmin: Kin op de borst en 'Gnnnnn'.
Vroedvrouw: 'Stoooopppp!'.

Minuut 2:
(enter gynaecoloog, wat gerommel met gerief)
Gyneacoloog: 'Doe maar mevrouw'.
Soetmin: 'Gnnn' (Maar met mate, ik heb bijlange zo hard niet moeten werken als bij Verne.)
-Floeps, het hoofdje-


Minuut 3:
Gynaecoloog: 'Het is een echt Gentenaarke, hij heeft een stropke om.'
(Knipknip, navelstreng door)
Gynaecoloog: 'En nog eens voor de schoudertjes.'
Soetmin: 'Gnnn'.
-Floeps, baby in mijn armen. Welkom Jaspertje!-

In. Nog geen gynaecoloog aanwezig maar we rollen al de verloskamer binnen.
Out.
 Jasper is geboren om 18u58.
 
Jaspertje zelf uit me getrokken!
Het ging allemaal zo rap dat Matijs niet kon scherpstellen, misschien maar best.
De artistieke bloemetjesvorm heeft u te danken aan het overmatig hoog bloot-gehalte dat er aan zo'n bevalling te pas komt.
Ik bespaar u the moneyshots.



 




Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...