woensdag 19 juni 2013

The funk fenomena


Er is iets vreemds aan de gang...
Ik vermoed dat er bovenaardse krachten of helderziendheid aan te pas gaat. Niet geheel onlogisch als je bedenkt dat de persoon in kwestie als klein kindje al over gaven beschikte (volgens haar moeder) en telkens perfect kon voorspellen wie er voor de deur stond als op het onverwachts de bel ging.
Het zit zo:
Elke keer ik met Katrientje afspreek blijkt ze compleet assorti te zijn met Jasper. Tot de accessoires toe.
Ik heb enkel van de laatste drie keren foto's maar het is waarschijnlijk al vaker onopgemerkt gegaan.
Op de eerste foto zie je de rok niet, maar die was wit met krek hetzelfde blauw en rood.
De tweede sessie was helderblauw en geel, de derde eigeel-geel en donkerblauw.
 
Volgende keer kleed ik Jasper in roze en paars. Als het dan weer van dattum is weten we het zeker...Katrien is bovenmenselijk.
 
Fun(n)(k)y.
 

 
 

1 opmerking:

Unknown zei

Ongetwijfeld zijn dat de vibes van de mama, die zo houdt van schoonheid en harmonie, die in lucht hangen en mijn voelsprieten in de juiste richting leiden als ik voor mijn kleerkast sta 's morgens! Maar vooral zie dat tootje (van jasper, voor alle duidelijkheid!)! Daar kleurt een mens toch van op! :-) xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...