woensdag 11 september 2013

Speen + giveaway!!

Niet het speen.
Gelukkig maar, zo een mottig woord.
De speen, verder tut genoemd om onophoudelijk grinniken te voorkomen.
 
Na mijn vorig relaas ben ik helemaal van gedacht veranderd.
We zijn er eindelijk geraakt! Halleluja.
Jasper is 8 maand en kan zelf zijn tutje vinden en in zijn mondje steken.
Bedankt universum.
Dat betekent dat onze nachten ineens een heel stuk minder onderbroken zijn.
Of helemaal niet meer zelfs, maar ik durf nog niet te hard juichen om mijn karma niet te keren.
 
Na de frustratie om het continu-verliezen doet de tut eindelijk zijn werk. Het is een pacifier geworden, zoals ze dat in het Engels zo mooi zeggen.
Een instant-trooster, een hobby, een speeltje, een nachtelijke compagnon...
You name it, dat ding doet het.
Jammer dat het geen luiers ververst.
 
Jasper, all pacified.

 
Ik ga voortaan werkelijk nergens meer heen zonder!
 
Huilbui? Plop! Ding erin.
Honger maar nog onderweg? Plop! Even zoet houden.
Het klinkt heel evident maar dat was het bij de jongeheer Jasper dus niet.

Bij de geboorte van Jasper kreeg ik van vrienden van mijn ouders, of ouders van vrienden van mijn broer (zoals u wil) een setje gepersonaliseerde tutjes cadeau.
 
 
Tof cadeautje uiteraard.
Ik heb het zelf niet zo voor de 'Studio100'- varianten of andere drukke tekeningen, dus de drie effen gekleurde tutjes vielen meteen in de smaak.
Ik ben zo een zieke geest die de tut graag assorti heeft met de outfit, ja.
Elk zijn hobby?
 
 
De naam erop is trouwens een must voor in de crèche, want anders houden ze daar maar moeilijk alle microben in toom. Bovendien zijn die tutjes ook een gespreksopener in de rij aan de kassa heb ik gemerkt. Mensen die anders staan te twijfelen of ze wel durven vragen of het een jongen of een meisje is, spreken mij nu direct aan met "Ah, ne Jasper? De kleine van mijn zuster haar dochter heet ook Jasper!" En zo ben je prettig vertrokken.
Aanrader dus, die dingen!
 
 
 
Omdat vreugde dient gedeeld te worden en goede tips geen tips zijn als je ze niet doorvertelt...de tutjes komen hier vandaan: www.mijnfopspeen.be.
 
Klik maar even door, de keuze is eindeloos.
Tutjes met en zonder naam, met andere teksten of tekeningetjes, speenkoorden to your taste en leuke giftsetjes.
Hela, dat ruikt hier naar reclame! Hoor ik je denken...welja, dat is het ook!
Het is dat ik fan ben.
Ik vind deze leuk, en deze was leuk geweest voor 'de vraag', of dit voor mijn imaginaire dochter. Baby's op komst of pasgeborenen zouden wel eens dit setje in de bus kunnen vinden, of eerder dat hier misschien?
Genoeg gelinkt, ga zelf eens grasduinen.
 
Je ziet...Met geld uitgeven geen moeite, hier!
 
 
 
 
Dat ga ik alvast één lezer besparen!
We delen een gratis setje uit, www.mijnfopspeen.be en ik, ter waarde van 17,90€.
Dus al wie kinderen heeft, tutterende kleinkinderen, vrienden die bevallen zijn of op bevallen staan of mensen die nog ergens een babycadeau achter staan maar niet weten wat gekocht .........doe mee en win!
Het is net als met haarrekkertjes, ne mens heeft nooit genoeg tutjes in huis.
 
Het enige dat je moet doen is hier onder aan de blogpost een reactie nalaten. Eender wat, maar je naam/ emailadres toevoegen is altijd interesssant. En dan trekt Jasper, onschuldig als hij voorlopig nog is, één winnaar.
Meedoen kan tot zondagavond!

 
www.mijnfopspeen.be
 
 
 
 
 

68 opmerkingen:

Bianca Kneuvels zei

ikke doe mee ;-)
biancakneuvels@gmail.com
LANG LEVE DE TUTJES

Anoniem zei

Allezhup, mijn eerste post hier, voor al mijn zwangere collega's!

Valerie

Anoniem zei

Super, voor mijn tutterende dochter!
charlotte_dewitte@hotmail.com

Sanne Willems zei

Lijkt me ideaal voor mijn dochter!
Ik doe mee... :-)

Willemssanne @ gmail. Com

Liesellove zei

Super! We doen graag mee! En oh wat kijk ik uit. Tot dochterlief zelf haar tut kan pakken... ;)
Welkombaby4@gmail.com
Liefs
Lies

Céline Cattoir zei

Aaaah echt iets voor mij(n dochter)! Ieder z'n meug, maar wij hebben het ook niet voor de studio 100/hello kitty spullen. Joanna heeft stijl en dat tot en met de tut, die uiteraard assorti moet zijn. Gewoonlijk lossen we dat op met een neutraal doorzichtig exemplaar, past overal bij maar is ietsiepietsie saai. Dus wij zien dit wel zitten!
celine_cattoir@hotmail.com
En hoera voor Jasper zijn verwezenlijking!

sandy zei

Daar doe ik graag voor mee.
De tutjes in de creche moeten immers vaak vervangen worden.
En dan doen we dat graag met een tutje voorzien van de naam.
sandynaessens@gmail.com

Miss and Mrs. zei

I'm in :-)

Anoniem zei

Ik doe ook mee! Ondanks dat ik momenteel nog enorm gefrustreerd ben dat net wanneer hij aan het indommelen is met de tut die daar dan plots uitplopt en hij begint te wenen en dat zo meerdere keren na elkaar!

groetjes
Freya Hendrickx

Anoniem zei

Na een duimer ook hier een tutter!
Misschien geen slecht idee om deze ook wat beter te laten passen bij de outfits. Bij deze doe ik met plezier mee.
Tina Daem
tinadaem@hotmail.com

Anoniem zei

Ik doe mee! Mijn kereltje moet vanaf volgende week naar de opvang, dus een gepersonaliseerde tut is ideaal!

Lore Brondeel

Anoniem zei

Ik doe ook mee! We zijn hier nog ver verwijderd van het ik-vind-mijn-tut-zelf-terug-stadium, maar toch. Mijn oudste duimt en vond in het begin haar duim ook niet zelf terug, een nog veel frustrerendere situatie kan ik u zeggen ;-)
Charlotte Vercruysse

Anoniem zei

Ikke ook!
Hier ook een fervente fan van de "tutjes assorti met de outfit"!

juliedhont@hotmail.com

Anoniem zei

Mijn dochter doet niet mee aan tutteren, al sabbelt ze graag...aan mij. Binnen 3 weken moet ze naar de dagmoeder. Wil ze daar troost, dan zal het van moeten zijn. Misschien helpt een gepersonaliseerde tut?
Bestaan gepersonaliseerde flesjes eigenlijk? (Ja, ook hier wil ze enkel the real deal)

elise.lizon@gmail.com

Anoniem zei

En ik doe ook graag mee, voor ons Claireke!
Groetjes,
Marieke
Marieke@louwers.be

Anoniem zei

Hoi Soetmin

Door het dreigende regenweer waag ik het niet om mijn blauwe buggy boven te halen en te gaan wandelen in onze wijk. Vandaar dus even de tijd om jouw blog te lezen! Super ...

Gisteren voor het eerst ontdekt dat een tut ook voor Bent een topper kan zijn. Was even in de JBC én ofwel vindt Bent deze keten maar niets, ofwel was er iets anders gaande! ;-) Een gekrijs dat het niet mooi was. En de mama, die haar tut lag natuurlijk ergens in de auto. Bent dan maar bij de oma achtergelaten in de winkel... Wat een boze blikken krijg je blijkbaar op zo'n moment! Amaai ...

Vandaar dat ik zeker een aantal tutjes zal laten bijmaken! Ofwel gewoon de JBC zal vermijden. Hihi.

Vele groetjes en tot één van de volgende, in Asper ...
Ragna Laureys

ragna.laureys@vdab.be

soetmin demedts zei

Haa! Ragna! Dat muzikaal schommeltje is nog steeds het jouwe als je het wil he!
Aan de jbc ligt het niet jammer genoeg...wel aan het kind!
Aangezien gauw een ander kopen of omruilen voor een nieuw exemplaar niet aan de orde is zou ik toch maar een voorraad tutjes inslaan!
Xxx

soetmin demedts zei

Fan van het eerste uur!

soetmin demedts zei

You will make yourself popular!!

soetmin demedts zei

Dochter...wat is dat?

soetmin demedts zei

Again, dochter...wat is dat?

soetmin demedts zei

Al die mensen met dochters zeg! En zeggen dat ik zo mooie meisjeskleertjes gekocht had!

soetmin demedts zei

Ook handig voor als je na een zware werkdag in de opvang staat en niet meer weet welk kind het jouwe is!

soetmin demedts zei

Verdwijnen ze nooit bij jou? Bij mij continu!

soetmin demedts zei

You bet!

soetmin demedts zei

Ja...dat ken ik. Moet ik een oneliner droppen als 'dat betert allemaal' of is het goed zo?

soetmin demedts zei

Never enough matchymatchy!

soetmin demedts zei

Aah...het grote moment! Spannend!

soetmin demedts zei

Dat was bij Verne ook het geval, maar dat heeft volgens mij niet lang geduurd. Ofwel is in mijn herinneringen alles schoner dan het in realiteit was. Kan ook!

soetmin demedts zei

Imagine the fun we would have had if we had girls!

soetmin demedts zei

Haha, flessen met jouw anatomische tepelvorm? Denk het niet! Gat in de markt!
Maar lovelylabels.be is leuk voor flesjesstickers, dan weet de creche welke fles de jouwe is!

soetmin demedts zei

Is het een braaf Claireke? Dubbelzodikke roze wolk hoop ik?

Anoniem zei

allez hoppa! ik denk dat wij ook nog wel even al tutend door het leven zullen gaan, dus bij deze: laat het dan maar leuke tuutjes zijn!
Voor Bjarne uiteraard, want Laura is die van haar op mysterieuze wijze verloren op vakantie!
groetjes,
Ine De Cubber
ine.decubber@telenet.be

Nele Van Driessche zei

Zonder tutjes jes overleef ik de dag niet met mijn 4-koppige kroost. ik ben even hard van fopspenen als mijn 2 jongste zonen.
Han geeft de zijne af aan de Sint dit jaar, maar Moses mag gerust nog wat verder tjokken.
En ge kunt nooit genoeg tutjes in huis hebben. Het zijn vreemde dingen, die fopspenen. Soms liggen er 10 op een hoopje op het aanrecht. Soms vinden we er geen enkele; natuurlijk net op het moment dat zowel ouder en kind er dringend eentje van doen hebben (de één om in de mond te steken en het ongemak weg te sabbelen, de ander omdat het gejengel moet stoppen wegens een dreigende overprikkeling van omgevingsgeluiden).
Ik vind dat Moses trouwens echt zo'n setje verdiend: hij is het eindelijk afgeleerd de tutjes kapot te bijten (ik heb al een fortuin uitgegegeven aan fopspenen de laatste tijd).
nele_vd@hotmail.com!

Anoniem zei

Spijtig maar volgende week vliegen de tutjes hier de deur uit. Maar aan alle ouders die meedingen naar die geweldige fopspenen, veel succes. Joke

soetmin demedts zei

En zitten mama en papa achter dat mysterie?

soetmin demedts zei

Met briquets, schuivertjes en haarrekkertjes heb ik dat ook. Hele dagen ruim ik dat op, overal in huis komt ik ze tegen. Maar als ik er één zoek...ho ho!

soetmin demedts zei

Je staat ertussen dus je doet mee! Als je wint zal jolan wel kandidaat zijn zeker? Of nummer twee als die ooit komt?

Nele Van Driessche zei

Getver, ik heb een dt-fout geschreven en ik kan dat natuurlijk niet aanpassen. SHAME ON ME!

Anoniem zei

Awel, ik doe ook mee.
Met vier kleinzonen waarvan er nog twee "tutterend" zijn moet ik dat altijd in voorraad hebben.
Ze komen toe met tutje maar tegen dat ze vertrekken is dat ding langs geen kanten meer te bespeuren.
Op het ding laat ik gewoon "oma" zetten, de kans is groot dat ik ze dan nog terugkrijg ook. :-)

Anoniem zei

bovenstaande reactie was van mij, tante Arlette.
Ik zie dat er anoniem staat,ook een leuke naam voor op het tutje.

soetmin demedts zei

Ja...kweet het. Ik ook niet, wissen wel. Maar niemand heeft dat gezien jong! Niemand leest die blog hier!

soetmin demedts zei

Ga maar voor oma! Leuk,idee!

Anoniem zei

nee hoor (a)
ze haalde zelf haar tuutje van haar tutendoekje...
waarop ik haar nog verwittigde dat ze het zou vergeten...
het doekje hadden we mee...
en het tuutje...
(heb ik teruggevonden bij het leegmaken van de hotelkamer, en toch maar in mijn zak gestopt)
nooit meer nodig gehad!

Kroezels zei

Awel, mijn twee kroezels en ik doen ook keihard mee, want onze tuutjes worden hier graag gezien!

kroezelmama : www.kroezelken.blogspot.com
simby_akhtar@hotmail.com

soetmin demedts zei

I know the kroezels! Dag collega!

Lieseloti zei

Oh, hier ook een must en de laatste gepersonaliseerde tut is vandaag gesneuveld! Dus ik graag :-) Groetjes Lieselot
lieseloti@hotmail.com

Anoniem zei

jolan is idd kandidaat! Met nummer twee wachten we voorlopig nog eventjes.

groetjes sita
sitaovermeire@hotmail.com

Stefanie Holvoet zei

Wij hebben hier al drie van die gepersonaliseerde tuutjes in huis... Hij moest er eerst niets van weten, maar het werd ook onze redding. Lange leve de tuutjes dus! (Het zal wel wat worden om het af te leren, vrees ik, haha!)
En waarom doe ik nog mee? Omdat je van die tuuutters nooit genoeg kunt hebben/krijgen!
HA!

stefanie zei

stefanie.holvoet@hotmail.com (ik moet blijkbaar ook mijn emailadres plaatsen) ziezo!

Anoniem zei

Meedoen om iets te winnen? Graag! Meedoen om tutjes te winnen? ZEER GRAAG! Want bij elke outfit hoort een passend tutje, in bed moeten een paar tutjes liggen voor een optimale nachtrust (en nachtblinde mama ;-)) en in de tas horen ook nog een paar reserve exemplaren te zitten... dus: tutjes heb je nooit teveel!
Hierbij mijn gegevens: verheggenleny@hotmail.com. Dat ons zoontje Leon nog lang mag tutten, zodat ik nog niet van koopverslaving hoef te veranderen!

soetmin demedts zei

Allezhoppa!

soetmin demedts zei

Maar jou ken ik ondertussen wel natuurlijk!

soetmin demedts zei

Staat genoteerd!!

Elien zei

Aangezien de tutjes in dit huis steeds verdwijnen( de kabouters zouden beter het stof doen verdwijnen). Zou een gratis setje tutjes zeker van pas komen! Dan kunnen we er meteen enkele rond mijn dochtertje haar hoofd leggen in bed want hier moeten we er ook uit als ze haar tutje niet vindt :(
Moest ik de gelukkige zijn is hier mijn mail adres : elien.cleemput@hotmail.com
En nu duimen maar!

soetmin demedts zei

Ik leg een hele cirkel tutjes rond Jasper zijn hoofd...en soms nog niks vinden he! Tss!

Leen Van Bael zei

Hier hebben we ook n tuttemie en ook steeds mooi passend bij d outfit.

Leen Van Bael zei

En een tip voor wanneer het tijd is om er terug vanaf te raken. Grote broer heeft vorige week n houten kistje beschilderd en vol stickertjes geplakt en nu mag het tutje elke morgen in z'n huisje :-)

Oja leen.vanbael@telenet.be

soetmin demedts zei

Aha! Eentje om te onthouden indeed!

Anoniem zei

Moto van mijn baby dochter: beter een tutje voor mij alleen dan een huilbui voor iedereen! ;-)
kristien_aerts@hotmail.Com

Liesbet Jehaes zei

haha, geen studio 100-fan !! ik zocht vroeger (enkele jaren geleden) ook altijd naar tutjes die niet alle kinderen hadden, zodat ze goed herkenbaar waren bij de onthaalmoeder ..
heb een heel lieve collega die zwanger is, zou een heel leuk kadootje voor haar zijn ;-)

Liesbet Jehaes zei

liesbet.jehaes@scarlet.be

soetmin demedts zei

Waheey! Dat rijmt!

soetmin demedts zei

Altruisme...schuun!

beginnertje zei

Ik doe mee, al was het maar om de tutjes te kunnen ontwerpen en daarna af te geven aan een mama/papa die hiermee immens gediend zal zijn ;-) de vraag: is het een meisje/jongen zal niet meer gesteld moeten worden eens dit tutje gebruikt zal worden!

duim duim duim

groetjes Ann Vergote

annentom@gmail.com

Anoniem zei

Ik doe ook mee! Vroeger hadden we één tutje en dat lukte perfect, nooit kwijt. Tot de oma om reservetutjes begon te vragen. Sindsdien verdwijnen ze sneller dan ze gekocht kunnen worden, om gek van te worden! Een nieuwe lading is dus welkom:-)
Groetjes
Lieve
lieveschoofs@yahoo.com

Mama Anke zei

ooohhh daar doe ik graag ook aan mee, voor onze kleine Margo !! :)

lien_anke@telenet.be

soetmin demedts zei

Te laat anke! De giveaway is afgesloten en de prijs al verdeeld. Maar er komt regelmatig iets nieuws, dus jouw kans komt nog!

Had ik een dochter gekregen...het was een margot of margo geworden trouwens. Boehoe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...