vrijdag 1 november 2013

Cocooning

Snoooozze!

Na een paar veel te korte nachten en té drukke dagen klinkt drie dagen niksen ons hier als muziek in de oren.
Al onze plannen zijn toevallig afgesprongen of bewust geschrapt, dus wij gaan voor drie dagen vegeteren.
Je kent dat: boekjes lezen, krok-met-sjeurs bakken (croque monsieur in Vernetaal), extreem lang pyjamatimen en veel rommel maken. Heerlijk!
Morgen gaan we wel even langs kapitein Winokkio, maar meer dan dat ligt er niet vast!
Driewerf hoezee daarvoor.
We kunnen het gebruiken. En ik ben ook zó graag thuis.
Huismus.
 
Want zo werkt dat bij mij...een paar goede nachten en ik kan de wereld aan! "Ooh wat zijn de kinderen schatjes/ ik hou van de winter, kom we gaan winterwandelen/ i love life."
Maar een paar slechte nachten en Matijs en ik vervallen allebei in "het leven is toch druk he/ we hollen onszelf achterna/ niks is nog zoals ervoor/ die kl*tewinter, ik kan niet tegen al dat donker/..."
 
Daar moeten we dringend iets aan doen. Hij moet immers nog beginnen...die winter.
Het scheelt dat (eindelijk!) sinds gisteren de verwarming het terug doet. Onontbeerlijk bij een marathon cocoonen.
Ready, set, go!
 
 
Mijn filmpje was scherp, maar de upload heeft dat verknald.
Tjah.
 
 
Het is nog niet te laat om mee te doen aan de Giveaway!
Wil je een paar tricati-schoentjes winnen dankzij Annapops?
Go here!
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...