donderdag 16 januari 2014

Kattekwaad

Ik deed daarnet op een onbewaakt moment een heuglijke ontdekking.
Verne is dan toch een normaal kind!
Kijk, hij heeft een ietwat hoger dan gemiddeld regelnicht-gehalte.
Feit.
Dat heeft hij van geen vreemde want zijn vader is ook al levenslang een plechtig communicantje.
 
 
Maar daarnet trof ik hem zo aan:
 
 
Druk in de weer met hesperollekes testen.
Een effen oppervlak? Daar moeten we iets aan doen!
Ik heb het moment van het eerste putteke niet live meegemaakt.
Dat eerste geeft altijd de grootste voldoening, uiteraard.
Maar luttele seconden later zaten we met een waar slagveld.
 
 
 
Kijk, dan ben ik trots!
 
 
 
In actie...kijk en lach mee!
 
 
 

4 opmerkingen:

Josie zei

"mama heeft dat gemaakt", zeg je... kwam die puree niet uit een luiewijvenpotteke? ;-)
dit gezegd zijnde: heerlijke sloeber, die verne. ik zou daar ook niet boos op kunnen zijn... laat dat maar aan de papa over! :-p

Mamadammeke zei

Geweldig!!!

Unknown zei

Jaja, du puree! Maar de kaassaus waarvan hij proeft niet he! Hesperollekes= all mine! Alleen die puree was er me te veel aan. Dat maak ik niet voor 1 man, want ik eet dat niet.

Unknown zei

We delen dezelfde mening! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...