dinsdag 29 april 2014

Dubbele dienstmededeling: win én win!

 
 
Het is al lang geen geheim meer dat ik kinderkledijfanatic ben.
Jammer dat ze groeien, de ventjes. Hoe kleiner hoe schattiger!
De kleertjes bedoel ik dan, de kinderen blijven dotjes.
Voorlopig.
 
 
 
Www.monsterswithanattitude.be is één van mijn favorieten, dat verraadt de rechterbalk je.
Momenteel kan je er meedoen aan een fotowedstrijd, en als er wat te winnen valt...dan ben je er best als de kippen bij!
Dus surf even naar de facebookpagina, post een foto van je uk in zijn gloednieuwe zomeroutfit en maak kans op een waardebon van 50€! Deelnemen kan tot eind mei!
We bepalen zelf de winnaar dus like de foto die je zelf het leukst vindt.
 
 
 
Ik twijfel Jaspergewijs met welke foto ik zal deelnemen... De bovenste: het Stella McCartney-outfitje dat Jasper van zijn fashionable Peeties kreeg (van bij Monsters of course) of het rode monsters-Dis-une-couleur-pakje van Sarah (meter en al even fashionable) met de gele schoentjes onder van bij Annapops? Op de eerste is hij toch net een klein monster, hoe geschikt. Kanshebber!
Hmmm.
Vrouwen, geef toe.
Kindjes kleden...dat is toch een beetje als met de poppen spelen, maar dan voor volwassen vrouwen. Niet?
 
 
Van Verne zijn er nog geen echte zomeroutfitfotootjes.
Het zit zo...het kind heeft nog geen sandalen!
Que?!
(Dat had je niet van me verwacht waarschijnlijk. I know, ik ook niet.)
De twee paar outletjes die ik scoorde bij Annapops vorig seizoen zullen pas volgende zomer passen.
Dus geen sandalen.
En zonder sandalen geen shortjes. Ik heb de winterbottientjes die hij heeft eronder getest maar met zijn overzetboten is dat verre van schattig. Trust me.
Werk aan de winkel!
 
 
En zo sluit ik naadloos aan bij de tweede win-win-win actie.
Kinderschoentjes!
Vorig jaar wonnen wij zelf een T-shirt, en aangezien het sowieso altijd prijs is kon ik niet nalaten die tip even te delen.
Wij moeders, wij moeten elkaar steunen!
Levenslang schoenen...dat kan elke moeder gebruiken.

Van woensdag 30 april tot en met zaterdag 3 mei organiseert het STONES and BONES in meer dan 250
verkooppunten een groots in-store event. Er is een indrukwekkende prijzenpot voorzien en weet deelnemen is altijd winnen.
Er zijn leuke STONES and Bones gadgets, opblaasbare benen, sleutelhangers en je maakt ook kans op een exclusieve step
of levenslang gratis schoenen van STONES and BONES!
 
Alle nodige info vind je op de website.
Shoppen shoppen shoppen!
Dit kan je onder andere winnen:
 
Voila.
Schluss damit, voor je me uitmaakt voor reclame-puntjepuntjepuntje.
Tips zijn er om gedeeld te worden.
So, check!
 
 
 

2 opmerkingen:

Liesbeth zei

ik stem voor de eerste foto, zo expressief! verder ben ik niet zo'n shopmadam, maar sandalen, inderdaad, dat bedacht ik laatst ook dat ons ventje dat toch zou moeten hebben.

Metimebyseija@gmail.com zei

Zeker en vast de eerste foto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...