maandag 26 mei 2014

Life as you know it.

Soms ziet after-work mommy-style er zo uit...
(Het woord doet denken aan coctails, collega's en hoge hakken.
Luid lachen, vuile lollen maken en te laat huiswaarts keren.
De nieuwe versie is anders, even vermoeiend maar hartverwarmend.)
Lees maar.
 
 
Mamaahhh!
Ja, jongen.
Ik wil niét spelen.
Dat is goed vriendje. Niemand die zegt dat jij moet spelen. Speel maar lekker een beetje niet.
Maar ik wil niééét speleunnn!!
Ok, Verne. Prima. Jij moet niet spelen.
Wat wil je wel doen?
*hang*
*kreun*
*zaag*
Wil jij macaroni maken?
Neen!
Wil jij met je treinen spelen?
Euh, neen.
Wil jij een badje pakken?
Neeheen.
Wil jij televisie kijken?
Neen.
Wil jij niks doen?
Neen.
Tja...ik kan niet helpen. Ik heb geen ideetjes meer.
 
Mamaaahh.
*negeer*
Mammmamamaaaah!?
*negeer*
Misschien wil ik een keer een zoentje en een flesje melk?
*grijns*
 
 


 

7 opmerkingen:

Danine zei

ooooooh, hoe schattig!!
http://lolomygirl.blogspot.be/

Jenske zei

Haha! Leuk!

Juffertje in het Groen zei

Je zou ze soms toch zo opvreten, hé! De kleine hartensmelters ...

Liezewiezewoes zei

moh hoe lief!

Liesbeth zei

:-)))))))))))))))))))))))))))

Metimebyseija@gmail.com zei

Smelt!

Unknown zei

Dit heb ik weer zo graag gelezen! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...