dinsdag 6 december 2011

Mijmering



Hoe vaak ik terugdenk aan dat moment?
Dagelijks. Minstens.




Klein klein aapje
Mijn klein aapje.













  
Ik ben ervaren en fervent mijmeraar: s'ochtends in de file, op een dood moment op kantoor, in de zetel bij een theetje of 's avonds tijdens een pillow-talk. Neen, de herinneringen aan die geboorte...ik ben er nog niet klaar mee!

Wel gek dat die herinneringen nu louter zeemzoet, emotioneel en 'schoon' zijn. Terwijl de realiteit van die dag toch eerder pijnlijk, uitputtend en met momenten spannend was. Mother nature's dirty tricks!

2 opmerkingen:

Reine zei

Geen zorgen, de dag dat je voor de tweede keer in een verlosafdeling ligt en die echt straffe weeën zich weer aanmelden, komen de herinneringen aan pijn en uitputting als vanzelf weer terug, gratis en voor niks! Maakt allemaal deel uit van Mother Nature's masterplan. Take it from someone who knows...

Unknown zei

Gezien jouw level of expertise geloof ik je onvoorwaardelijk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...