woensdag 5 maart 2014

De leuke winnaar!

Verne is geel-crazy!
De aandachtige lezer leest niks nieuws.

Nu het tijd wordt voor een groot bed en we zijn kamertje voor het allereerst onder handen nemen, is de keuze snel gemaakt: Een zwart-witte kamer met gele accenten. Lang leve pinterest voor alle ideetjes.
Dat treft want de muren zijn al wit.
Ha!
Weer zoveel werk uitgespaard.
En we spaarden al een keer eerder werk uit want aan 'deftige babykamer' hebben we ook nooit meegedaan. Gewoon spijlenbedje, ververstafel en speelmat in onze voormalige slaapkamer gelegd en klaar.
Easyliving.
 
Nu ik er zo over nadenk...ons hele huis is een toevallig samenraapsel van wat we de relatie binnendroegen.
Mijn zetel met zijn salontafel, zijn eetkamer met mijn felgekleurde 'miertjes', kadertjes simpelweg aan de vijzen die de vorige bewoners nalieten in de muren.
Niet één foto van ons of ons gezin hangt er aan de muur.
Echt.
We are bad like that.
Tijd om de boel op te leuken, beginnend bij de grootste kleine man zijn crib!
 
 
 
 
Over opleuken gesproken...het is tijd om de winnaar van 'het leuke mama-boek' aan te kondigen!
 
 
Dat regelden we vroeg vanochtend even, in pyjama. Ik plaatste eerst Verne te midden zijn nieuwe accessoires. See?
 
Vervolgens sloeg ik aan het filmen.
De totaal-arbitraire-winnaaraanduidingsmethode uit filmpje1 bleek geen succes.
 
 
 
 
Take 2 dan maar, over naar de vertrouwde pot met briefjes.
Toeval of niet...weer het 1-en-cirkel-getal!
 
 
 
 
No need voor take 3 dus.
10 it is!
Een kleine duik in de comments leert mij dat de winnaar geworden is......roffelroffelroffel....
 
Hoe ongelooflijk zielig dat zij nooit eens een keer iets wint!
Dat heeft het universum, of Verne as you wish, bij deze alvast rechtgezet.
An, het boek komt jouw kant op!
Congrats!
 
 
 
 

1 opmerking:

Petiteboutdechou zei

Proficiat An! En die kamer van Verne, dat wordt een schot in de roos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...