zaterdag 22 maart 2014

Kinderkopkeswinnaar!

 
 
So, ik ben een relatief creatief mens dat graag tijd maakt voor leuks.
Maar 201 naampjes op papier schrijven en vervolgens allemaal ongeveer gelijke strookjes scheuren...dat past niet in mijn planning vandaag.
Plan B!
 
Gelukkig is er Random.org, een electronische onschuldige kinderhand.
Wat getyp en een klik later was het beslist...
Dit is dé enige echte winnaar!
 
 
Om de suspense er ook wat voor mezelf in te houden heb ik eerst het screenshotje versierd alvorens op onderzoek uit te gaan wie 156 dan wel is.
Wat telwerk en natelwek en een controlerende (Matijs) later was het beslecht!
Dit is comment 156:
 
 
Proficiat Hendrik en Virien!
 
 
Jullie mogen een mailtje sturen naar mij (enveloppeke rechts boven in beeld) en dan volgt de rest.
Verliezers...niet getreurd!
Fotografie-é heeft ongetwijfeld ook voor jullie een gaatje in haar agenda.
De centen is het alvast dubbel en dik waard!
Surf the site en boek!
 
 
 

2 opmerkingen:

Unknown zei

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties! Heel fijn!
= 201 glimlachjes op mijn gezicht!

Liefs Emilie

Unknown zei

En wij jou voor de leuke actie!!
Ik ben al benieuwd naar de foto's!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...