maandag 16 maart 2015

Teen en tander + inschrijvingen Blogameetup geopend!

Trouwe lezers zouden volslagen onterecht durven denken dat ik stilzit.
Omdat hier al even niks meer is verschenen.
 
Niks van aan.
Ik heb altijd, altijd teen en tander aan de gang.
Ik ga van dat systeem eens afstappen. Ooit.
Maar momenteel broed ik nog hevig verder op mijn recentste ei: Bigblogameetup editie twee.
 
INSCHRIJVINGEN GEOPEND TEM 27 MAART! WWW.BLOGAMEETUP.BE
 
 
Een veel lelijkere naam dan die van de twee jongens, maar evenmin een fascinerend gebeuren.
Een bijeenkomst voor bloggers, dat is wat het is.
Gelijkgestemde zielen samenbrengen, het wereldrecord netwerken verbeteren.
Op 28 maart is het van dattum, tot die tijd ben ik even MIA.
Or so it would seem.
 
Vergeet niet dat ik intussen ook nog dit in huis heb:
Ook 'teen en tander', mocht die gedachte je ontgaan.
En dit schatrijk exemplaar.
 
 
Eerlijk is eerlijk, aan dat laatste beestje heb ik nauwelijks of weinig werk.
Aan Jasper wat meer, maar aan die blogameetup momenteel veruit het meest.
Anekdote na anekdote gaat verloren op deze manier, maar een mens kan niet alles documenteren.
Daarom twee losse weetjes, geheel voor wie het belieft.
Ditjes en datjes.
Teentjes en tandertjes.
 
1: wist je dat...
Het beste kinderboek in tijden eindelijk in het Nederlands verscheen?
Gieren gegarandeerd! Must must must have.
 
 
 
 
2: weet je eigenlijk wel wat ik dagdagelijks doe, als job?
Op de facebookpagina van Omega Pharma (zeer vaak leuke giveaways daarop trouwens) kon je dat naar aanleiding van vrouwenweek lezen.
Ik geef het maar mee mocht je het je afvragen. Ikzelf weet uiteraard al wat ik hele dagen doe, en aan de kinderen krijg ik het niet uitgelegd. De frons die Verne mij terugstuurt als ik nog eens een poging doe zou zowel afgrijnzen als complete verwarring kunnen betekenen. Zelf wordt hij later duikschuit-commandant uiteraard, Piet Piraat en zijn Wonderwaterwereld achterna.
Intussentijd zit ik zelf braaf op deze stoel:
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

Claire zei

Er staat een i ipv een o in je linkje naar de meetup ;-) Ik zou heel graag komen maar heb een verjaardagsfeest in Ukkel die avond! Maar vrienden gaan voor :-) Veel succes ermee!!

Anoniem zei

Ik krijg wel uitgelegd wat ik doe (ik werk bij een afvalintercommunale aka de vuilkar), ze begrijpen goed dat ik de mensen moet leren sorterern. Maar ik krijg soms: "zo laat thuis, kunnen die nu nog niet sorteren, zo moeilijk is dat toch niet?"

sOn zei

zo'n proper bureau!!

Unknown zei

Eerlijkheid troef: het is niet mijn bureau maar een bureau dat voor de dag als foto-shoot bureau werd omgedoopt.
Maar het mijne is even proper (als ik er NIET ben). :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...