zaterdag 24 maart 2018

Lenteloelekes

We leggen een liedje op.
De zon hangt laag, we hebben voor het eerst geen jassen aan en rijden samen naar een feestje.
Lente-euforie stroomt door het bloed.

Ik ben een stagemom in disguise, dus ik zing loeihard mee met het verzoeknummer. "Stop, stop, stop met jagen. Zo gaat alles naar de haaien. Stop, stop, stop met jagen op de haaaaaaaai. Ik hoor het haaialarm, haaialarm...op de zee, de oceaan." Dansend in de autostoel, buurautoblikken negerend.
De jongens pikken in en gaan voorzichtig mee met mijn endorfine. Half overtuigd, half beschaamd.
Moeder happy, kinders happy.
Moeder zot, kinders zot.
Na een week louter werken, ademt elke porie weekend.

Gesprek: zee versus oceaan.
Gesprek: jagen of waarom niet.
Gesprek: natuur en ecosysteem.
We rijden de autostrade op.
Gesprek: straat versus autostrade.
Gesprek: E40 versus E17, klaverblad, afrit, pechstrook.
We passeren windmolens.
Gesprek: energie en milieu.
Gesprek: sorteren en vervuilen.
Het haaienlied wordt nog es aangevraagd.
Gesprek: haai versus walvis, zoogdier versus vis bij uitbreiding.

These guys are growing, and so is their brain. Ik kan dus maar beter maken dat ik mee ben, zeker als ik met vader wil wedijveren.
Want laat ons eerlijk zijn, mijn antwoord stelt te vaak teleur: "We zullen het wel aan papa vragen, mama. Die weet de dingskes beter."
Ugh?!
After all that.
Seksistjes.

Ze bouwen kampen, eten snottebellen, lachen om scheten en vinden 'tet' het allergrappigste woord.
My boys.
Mijn zoontjes.

Het leven is liefde.
Lenteliefde, vandaag.
We zien wel welk weer morgen brengt.

Geluk schuilt in het alledaagse.


7 opmerkingen:

Annelien zei

๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜heerlijk.

With love - by Eva zei

Ja!

digital printing rawamangun zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Digital Printing Rawamangun wish you deign to visit my website, thank you :)
Cetak Buku Umroh Haji
Cetak Buku Satuan Jakarta
Cetak Spanduk 24 Jam
Cetak Spanduk di Jakarta Timur

Ezy Cash for Cars zei

Useful blog and really impressed by the great content you have published on the site. We are trusted cash for cars Brisbane Qld have stamped our best service through the city, suburbs and reliable for any service for car removals as well.

Cash for Cars Online zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cash for Cars Online zei

Nice to see your post. Wonderful and deep post you've written here. That truly has added a lot to our knowledge about this topic. Have a more successful day.

Regards: Scrap cars for cash near me

Ellison Parker zei

Hey there! Thanks for sharing these unblocked games 76 with us. I'm always on the lookout for new ways to have fun online, and I appreciate your contribution. Keep up the great work!
Also check: Tyrone’s Unblocked Games

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...