woensdag 15 juni 2011

Zu Hause!

We waren er beiden klaar voor en met de 9uren lamp achter de rug mochten we het ziekenhuis toch nog woensdag verlaten. Jippie, buitenlucht!

Ik zou het Matijs niet aandoen mij over de drempel te moeten dragen maar Verne...dat lukt nog. Bij deze de officiƫle intrede van 'het Verneken' in onze stulp op beeld vastgelegd!
Right. Nu begint het pas. Eerst een tukje en dan zien we wel weer verder hoe we dat gaan organiseren.

Geeuw. Op dat vlak beginnen we alvast al op ouders te lijken!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Soetmin en Matijs!

Ben blij dat jullie woensdag toch nog met Verne zijn naar huis gegaan! Ik vroeg het me af, maar ik durfde niet bellen.

Heel veel succes met jullie drietjes.

xxx

Veerle

Reporter 17 zei

Zie , zo worden Soetmin en Matijs gezegend met de kleine Verne.
Mogen zij de kinderen van hun kleinkinderen zien ... vrede in het " stulpje " te Gavere !

Soetmin zei

Thanks! Wie is reporter 17 vragen wij ons nu af...Soetmin|Matijs

Reporter 17. zei

Beste Soetmin en Matijs .

Had je wel vermoed zeker ?
't Is die ouwe J.H .
En ... binnen 50 jaar er samen nog eens aan herinneren dat deze voorspelling werkelijkheid werd !

De ouderdomsdeken van alle Hertens met zijn lief vrouwtje en vier achterkleinkinderen .......Zalig !

soetmin zei

Ik had een vermoeden! Fijn dat u op uw gezegende leeftijd uw weg in blogland zo goed vindt! U bent een voorbeeld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...