vrijdag 8 juni 2012

Fris naakt





Wij hebben koelkastpoëzie op onze koelkast hangen.
Elke keer we volk over de vloer hebben verandert daar wel iets aan.
Sommige brouwsels blijven jaren hangen, andere zinnetjes blijven onafgewerkt of veranderen snel.
Sommige hersenpinsels zijn diep of integer, andere vuil of grappig. Hangt een beetje af van het soort avondje I guess.

Eén van de blijvertjes is "Fris naakt stinkt aardig".Daar moet ik aan denken alk ik deze foto's zie.
Frisgewassen Vernestinkjes!
Hij blijft zijn eigen geurtje houden...
Zou dat geurtje ook door ons DNA bepaald zijn en waar is ons eigen geur dan naartoe, vraag ik mij dan af?
Je verlies dat toch als volwassene, misschien samen met je verbeelding.








4 opmerkingen:

reporter 17 zei

Zelfs op zo een grote afstand ruik ik slechts rozengeur....Hmmmm....

Unknown zei

Dat zal de leeftijd wel zijn! Dan nemen uw zintuiglijke waarnemingen af, toch?
Och, ik plaag u!

Unknown zei

Ik moet weer keihard lachen, kom eens bij ons ne koffie drinken :-). Die zelfde koelkastpoëzie hangt hier ook op onze frigo :-)

Unknown zei

En ook zo vuile praat? De nonkels en tantes fronsen wel eens als ze hier binnen komen. Maar ik kan dat niet weg doen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...