zaterdag 3 november 2012

Yuck & Yum

 

 
Gisteren hebben we de eerste versie meegemaakt van 'Kotz im Otokar'.
Dat zal wel Deutsch mit Haare auf zijn maar u begrijpt wat ik bedoel.

Aangezien Verne behoort tot de categorie koortskinderen en niet tot die van de kotskinderen, was dat voor ons een heel gedoe. Kots opkuisen. Weinig ervaring mee.

Vanochtend was er van de misselijke bui nog weinig te merken, op een stevige honger na.
En aangezien mijn arme ik vandaag helemaal kreupel in de zetel ligt (leve bekkeninstabiliteit), besloot Matijs dat het pannekoekentime was. Gouden vent.

De pannekoekenteller:
Verne: 3
Soetmin: 2,5
Matijs: 2
Mislukte weggesmeten pannekoeken: 2. Zott!? Wie smijt er nu mislukte pannekoeken weg. Matijs moet toch nog veel leren. Bon soit. Degradatie: zilveren vent.
Indien u zich afvraagt waar dat andere helftje naartoe is...dat ligt op een bordje in de keuken. Geen idee waarom. Dat bewaren we blijkbaar nog een beetje voor later.

Verne is meer van dezelfde aanpak als ik: opeten die handel! Dit filmpje is van pannekoek 3, toen gingen de stukjes al bijlange zo vlot niet meer binnen, maar zie hem zelf zijn bordje dragen. Groot klein grut!

Wat die flap daar vanvoor is? De body.
Er is geen wet die zegt dat dat ding elke keer dicht moet, volgens Verne.
En zo geschiedde deze ochtend.

1 opmerking:

peterEwout zei

hahaa! hij kwam eens piepen! dat spelletje wil ik morgen ook spelen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...