woensdag 24 april 2013

Sterkt den innerlijken mensch.

De zon is in het land en in Jaspers humeur aangekomen, ik loop niet meer hele dagen in lompen rond of met de borsten on show 24/7 (beetje overdrijven mag) en de grote afvalrace is begonnen.
 
"Een nieuwe lente, een nieuw begin"
 
Zo begon een leraar Nederlands in het middelbaar ooit al strippend zijn les. Zal ik nooit vergeten, de zin noch de stripact.
 
Vandaag komt die zin mooi van pas.
Tijd voor lenteschoonmaak in ons bestofte binnenshuishoofd en dito look.
No more vermoedering/verloedering!
 
Matijs zijn haren zijn fris geknipt, hij wil een nieuwe bril en is ineens into ijsjes maken. Ik heb eens een online shopke voor mezelf gedaan en er is zowaar sprake van een echte voor en na in tenenland.
 
Remember these?
 
All gone. Voortaan gaan de happy feet zo door het leven:
 
 
Alleen die bruinen-zonder-zon.
Niet zo zeker of dat wel een goed idee was.
 
 
 
Ook Vernes teentjes gaan een vrolijke zomer tegemoet.
Groentjes van bij mijn geliefde aap.noot.mies en driewerf hoera voor de blauwkes die ik uiteindelijk toch nog in de juiste maat vond bij Bubbles.
Daar gaan we nog... uitgebreide keuze, gratis Tshirt gewonnen, er was een boerderij met diertjes waarvan Verne niet was weg te slaan én we werden bediend door niet zomaar een verkoper maar een excellent mannelijk exemplaar *wink/blink*.
 
Daar zegt mijn innerlijken mensch uiteraard ook nooit neen tegen.
 
 
 
Onze eerste gezinsfoto. Thanks bubbles!
 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...