maandag 24 juni 2013

Boys will (alweer) be boys

 
De niet-verder-bij-naam-genoemde schrijnwerker van toen is op bezoek geweest.
Hij was precies een beetje teleurgesteld.
 
'Soetmin, uw borsten zijn fameus verkleind.'
 
Haha. Ja. 't Is waar. Het is zo.
En ik had nochtans een schoon voorgevormd cupke mét vulling erin aan.
De tenten van toen liggen hier werkloos te zijn. De borstvoeding ligt al even achter mij en de grote afvalrace heeft niet alleen aan mijn achtergevel gesnoept. That's life.
Zelf ben ik daar wel blij mee eigenlijk. Praktisch, elegant...
Maar Matijs deelde precies toch een paar begrijpende blikken uit met zijn overbuur de schrijnwerker.
 
Wat een mooi voorbeeld van het sekseverschil!
Waar alle vrouwen plichtsgetrouw een 'waaw, hoe hebt ge dat gedaan!' uitstoten klonk het bij deze man oprecht verontwaardigd als 'maar allez, waaróm hebt ge dat gedaan?'.
 
 
Ik heb hem gerustgesteld.
Dat dat over een paar maand wel weer wat beter zal zijn.
Bij Verne was dat toch zo dus we leven in goede hoop.
 
 
 
PS: pas vanavond trekt Verne de eerste winnaar, meespelen kan nog tot donderdagavond!
 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...