woensdag 25 september 2013

Intermezzo

Het zomert terug en ik sukkel al ruim 2 weken met een sinusitis en koorts.
(Gotta love the taste of snot 24/7!)
Dat maakt dat ik 's avonds geen fluit meer waard ben en er niet geblogd wordt.
Dat is een probleem, want dan stapelen de inspiratie en foto's zich op in mijn hoofd. We zitten inmiddels drie imaginaire blogposts achter.
En dit weekend gaan we naar disneyland met Verne, dus komt er een hoop nieuw blogwaardig gestuntel bij. Zeker weten.
 
 
Nu ja. Komt wel. Valt beter mee te leven dat met achterstallige huishoudelijke rompslomp.
De doktersbriefjes zijn eindelijk naar de mutualiteit geraakt zeg, na al die weken op de chauffage aan onze voordeur.
Gaat dat bij iedereen zo? Dat de kleinste prutswerkjes ineens niet afgerond geraken?
Dat je ineens met schaamrood moet bekennen dat het 'proficiat-een-baby' kaartje al weken onwetend met je meereist in de auto terwijl je zelf je kaartjes telde toen je bevallen was?
Schaam op mij!
 
 
 
Aan zelfkastijding en weesgegroetjes bidden doe ik niet, maar ik beloof plechtig aan introspectie te doen en mezelf minstens twee sweet treats te verbieden.
Beloofd.
Filmpje dan maar?
Het is er eentje voor durvers, want zooo warm was het nu ook weer niet op het moment van filmen.
 
 
 
En tot slot nog een prentje van kleine vrolijke Jasper.
Mijn eetbaar kindje.
 
Got to love the klikmobiel!
 
 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...