zaterdag 18 januari 2014

Adoptie

Het aantal koters hier in huis is voor een dag verdubbeld.
Matijs snoeit bomen, dus ik mag van moedertje-van-vier spelen en voor één dag kan ik dat duidelijk prima aan.
 
De regels zijn als volgt:
      • Iedereen krijgt zijn zin.
      • Wie tussendoor brol wil eten mag dat.
      • Snottebellen mogen gerust een beetje hangen indrogen onder een neusje. Daar is nog geen enkel kind aan gestorven.
      • Een broekje met een druppeltje pis in droogt wel weer vanzelf op.
      • Ruzie moet onderling opgelost worden.
      • Tante Soetmin/mama is de enige die mag Ipadderen, al de rest van het huis is wél voor jullie.
      • De tv mag continu aanstaan.
Vlot dat dat gaat...zo vier varkens bemoederen!
I am a natural.
 
Ik had vers eten kunnen koken natuurlijk, maar aangezien er hier een Mac Donalds vlakbij is, ik een luie dag heb, wij daar werkelijk nog nooit zijn geweest en ik zeer graag als populairste tante van het heelal word gezien trok ik daarheen. Met drie van de vier, eerlijkheidshalve. Het jongste exemplaar is gesneuveld en slaapt.
Uiteraard heeft er niemand het zakje worteltjes opgegeten en werd er decibelgewijs maximaal gebruik gemaakt van de stembanden. Leve het speelhuis met relatief geluidsdichte deur.
Het concept zit alvast goed in elkaar: er zijn drie buizen waarlangs de kinderen naar binnen verdwijnen en vervolgens zie je ze de komende 10 minuten niet meer terug.
Love it.
Zij ook!
 
 
 
 
Wel een beetje jammer dat de adoptees dit blijkbaar redelijk regelmatig met oma en opa doen... 'Tante Soetmin, wij hebben dat wel al zéééker een miljoen keer gedaan hoor!' waarop het kind in kwestie moeiteloos de gewenste inhoud van zijn happymeal afratelde.
 
Lap...daar gaat mijn status als allerpopulairste.
Al van de troon gestoten nog voor ik erop klom!
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er alvast zéér gezellig uit :-)

Mamadammeke zei

Gij hebt écht schrijftalent he! Ik lees altijd je herkenbare blogs met een glimlach :)

Unknown zei

Jaja, dat was het wel!

Unknown zei

Ammaai! Dank je wel. Dat is het beste compliment, die glimlach!

grootmoe zei

I know the feeling: Karlijn zei vandaag tegen mij bij het afhalen op school:"Grootmoe is ook goed, moet niet altijd Oma en Opa zijn" wél met brede glimlach.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...