Op een dag was ik zwanger.
Dat klinkt alsof het me overkomen is, maar veel bewuster dan bij ons bestaat niet.
Het leven is druk en we zien alle familie en vrienden absoluut niet vaak genoeg. Het zijn er ook zo veel!
Dus ik besloot wat foto's van de spruit op het net te smijten.
Van het hele blog-netwerk dat zich achter dat scherm schuil houdt had ik werkelijk geen benul.
En foto zonder tekst zegt weinig, dus er verschenen wat woorden naast.
Dat ging vlot, dat schrijven.
Zo vlot dat ineens de teksten populairder werden dan de fotootjes en er een heuse nieuwe hobby was geboren.Eén die onwijs fijn is en mij veel graaggehoorde complimenten oplevert, maar ook één die redelijk wat tijd kost. Schermtijd.
Erg sociaal is dat niet.
Daarom besloot ik een tijd geleden van achter dat scherm te kruipen en een evenement te organiseren.
Om al die anderen...fashion-, food-, mommy-, actua-, naai-, fotografie-, lifestyle-, reis- en whatnotbloggers samen te krijgen en het glas te heffen. Dat mag dan slecht zijn voor de lever, voor onze door-overmatig-veel-schermuren aangetaste ogen is het een goede zaak.
Alsook voor ons sociale vaardigheden.
Want bloggen is en blijft een eenzame taak.
Het evenement krijgt intussen meer en meer vorm!
Vernejasper teamed up with Wasbar en Jackies!
So...bloggende medemens...wees erbij!
Hier rechtsboven aan je scherm vind je de 'blogameetup'-pagina waar je je kan inschrijven!
4 opmerkingen:
Mmm, bagels! Helaas, geen actieve en gedeelde blog meer momenteel. Ik lees hier wel hoe jullie sociaal zijn geweest zeker? ;)
Klein vraagje, wat krijg je dan voor 20 euro? of waarom betalen we 20 euro? Misschien een heel domme vraag :)
Helemaal geen domme vraag!
Je 20€ gaat integraal naar je eigen drank en eten. Het is gewoon handiger zo dan dat ik alles moet voorschieten of dat je op de avond zelf elk drankje en hapje per stuk moet gaan betalen.
Dus als iedereen 20€ bijlegt hebben we een mooie pot om op te souperen!
Veel andere kosten zijn er niet voorzien aangezien wasbar zo vriendelijk was om gratis hun locatie voor het event beschikbaar te stellen. Wat naamkaartjes, dat gaan we wel regelen. Maar dat kost geen stukken van mensen.
Hey wat een leuk initiatief! Ik ben wel eens benieuwd wie er allemaal achter hun URL schuilt... Hopelijk lukt het me qua organisatie om er bij te zijn!
Een reactie posten