maandag 8 september 2014

Uitdeelweek, dag 1! Crea-mom versus crea-non.

I am many kinds of mom, but not this kind:
 

 
Ik zie dat soort affaires passeren op facebook en pinterest.
En als ik in een goede bui ben pin ik ook in het juiste mapje.
Maar verder dan dat gaat het niet.
Alsof ik ooit zoiets thuis zou zitten bricoleren.
Zeg nooit nooit, maar ik betwijfel het.
Die pinterestmapjes leiden op de duur meer tot frustratie dan tot creativiteit.
Maar de kindjes zijn nog klein. Verne heeft vooralsnog een broertje dood aan knutselen en kleuren, ook op school en Jasper eet het knutselvoer gewoonweg op.
Sabbelsabbel.
Ik pas dus.
 
Jullie daarentegen...volgens mij doen jullie dat wel.
Knutselen met de kindjes, dingen in pottekes op kleur sorteren en daar vrij hard op kicken.
Neen?
Ook wannabe's/ fakers zoals ik of toch echt wel DIY-mums?
This one is for you...tot welke groep je ook behoort.
Met het eerste cadeautje van de week kan je alvast leuk aan de slag.

 
 
HET GROTE BADKAMERPRETPAKKET FOR KIDS!!
Thanks to Pravda en Omega Pharma.
 
 
Ik zie een potentiële neushoorn in de Bodysol-douchegel-ophanghaak-knijpfles.
Niet?
Of een olifant. Nog beter.
En omdat het pas één september is geweest en een gewaarschuwd moedermens er twee waard is...Paranix in tweevoud! Een preventieve spray en een behandelende shampoo die hoofdluisjes (in verkleinwoord klinkt het minder griezelig) de deur wijzen.
Of de afvoer, for that matter.
Paranix heeft trouwens een leuk educatief spel cadeau gegeven aan de scholen dit jaar, dus veel kans dat je snotapen meteen Prins Paranix herkennen op de verpakking en vervolgens gedwee de behandeling ondergaan. Er is zelfs een app waarop het welriekend gebroed ondertussen naar hartelust kan zitten tokkelen.
De droom van elke moeder...kinderen die meewerken en fleurig ruiken.
Mooie liedjes duren nooit lang.
 
Dus!
Wat moet je doen om mee te dingen:
  1. Volg mijn instagramaccount. Heb je geen instagram? Op de facebookpagina mag ook. Maar seriously...how are you living your life?
  2. Post een foto van dat ene knutselproject waar je maar niet aan toekomt. Of een heel onrealistisch waarvan je op voorhand weet dat je er nooit aan zal beginnen. Of eventueel dat eentje dat je wél braaf hebt afgewerkt, maar niet te hard stoefen liefst. Of nog beter: maak een neushoorn van een Bodysol-fles. Dan win je gegarandeerd. Mijn zoontje kiezen immers de winnaar. Neushoorns, olifanten en tijgers doen het hier onwijs goed.
  3. Gebruik daarbij de hashtag #badkamerpretpakket
  4. Download de app en speel stiekem het spel dat voor kinderen bedoeld is. Niet dat ik dat ga checken of kan checken, maar het is het idee dat telt.

 
Deelnemen kan tot zaterdagavond 00u00.
 
Ga en vermenigvuldig u!
Deelnemers althans, niet hoofdluizen.
En wie vuile gedachten had...dat mag ook. Daar moei ik mij niet mee.
 
Carparty. My kind of creative.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

Unknown zei

Knutselen?! Dat is mijn ding! Maar niet nu helaas.... ooit maak ik wel mijn glazen poppenopera/meestfantastischemuziekdoos... en win ik zeker ;-) . Ik zal dan ook wel ergens een neushoorntje voorzien of zo :-) Ondertussen hangen er hier al van die dingen in ons douche!

Unknown zei

Ha, ja! Die poppenopera zeg! Dat plan was ik al vergeten! Geweldig! Deelname dik aanvaard!

Anneleen zei

Preventieve spray? Ik geloof daar niets van! Dat hebben ze me althans wijsgemaakt, dat dat niet bestaat, laat staan effectief is. Ik hoop dat ik het dit schooljaar niet zal nodig hebben, maar dat zal wishful thinking zijn ongetwijfeld...

Unknown zei

Dit geldt als een deelname Anneleen! En als er dit jaar geen luisjes zijn weten we dat de spray werkt! Xx

jessie zei

Ik ben het ook al's gaan vragen bij de apotheek vandaag, want onze Jools die heeft het elke keer zitten ocharme....Maar helaas zei ze dat ze niet echt geloofden dat deze spray echt zou werken....Ben dus alvast benieuwd naar wat de winnares hierover te zeggen zal hebben :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...