zaterdag 6 december 2014

Sint voor volwassenen: winnaar van de AnnaPops giveaway!

 
We are back!
Levend en in één stuk nog wel. Go figure.
New York was fabulous! We should go back asap.
Ok. Ik stop nu maar gauw met dat Engels, Vlaanderen met zijn petoaters en bakfietsen it is!
Hallo, we zijn terug en we leven nog.
Valt dat even mee zeg.
*grijns*
 
De jetlag is weggeslapen, de technische problemen die voor radiostilte zorgden zijn van de baan en onze jongste zoon aanvaardt ons al terug een beetje als acceptabel gezelschap.
Want dat liep niét van een leien dakje, let me tell you.
Maar dat is allemaal voor wat later.
Jullie hebben eerst nog iets anders te goed!
 
Het is een simpel fotootje in eigen woonkamer geworden, geen filmpje van uit the big apple zoals ik had gepland. Geen aankondiging door reisgenoot Erika, omdat ik dat simpelweg vergeten vragen ben.
Tijd te kort! New York is always in a hurry.
Maar ach, de prijs is even stylish!
En al is de presentator nu wat verschrompelder dan Erika, ze hebben het vele rood gemeen.
Hit it, Sinterklaas. Wie won de gratis schoentjes?
 
 
Proficiat met de eerste stappertjes Kaat! Very Christmassy!
Aan alle anderen, of toch de gelukkigen die een kortingscode toegezonden kregen: veel shopplezier! Je code geldt tot 14 december. Al zou ik zo lang niet wachten als je je maat wil bemachtigen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...