donderdag 27 juni 2013

I love you, but i love me more + winnaar 4!

De connaisseurs herkennen die zin ogenblikkelijk als een quote van Samantha uit sex and the city.
Maar vandaag had het evengoed een zin van mij naar ons hele gezin toe kunnen zijn. Dat moet eens mogen. Deze blog hoort eigenlijk over de kindjes te gaan uiteraard, maar vandaag lap ik dat met graagte aan mijn laars.
Today was all about me.
Meeeeeee!!
 
 
Matijs zijn mama, Omi voor de kindjes, kwam oppassen op Jasper. Verne was de hele dag naar de opvang. Vroeg vanochtend, meteen bij het openen, stonden Jasper en ik al bij de kapper. Hij heeft daar wijselijk geen kik gegeven, het drolletje. Om half elf waren we al terug thuis en was het huis vrij acceptabel aan de kant. Geheel klaar om beiden aan de Omi toe te vertrouwen dus.
Bubaai!
Ik heb eerlijk gezegd niet achterom gekeken, niet echt.
 
Eerst dacht ik nog 'hoe ga ik alleen een hele dag vullen?' maar wat gsms later stond er plots een lunch met 4 vriendinnen op het programma. Leve toeval!
Daarna even stad in, of dat was het plan. Even is een hele poos geworden, de bankkaart heeft flink haar best gedaan.
 
Presolden. Zo heet het.
U al van gehoord? Ik niet maar het betekent dus eigenlijk heerlijk slenteren door propere geordende winkels, vacante paskotjes en rustige verkoopsters terwijl je toch al de prijs van de soldengekte krijgt.
Mha! Mhaha!
Ik zal het zo zeggen: ik ben gesteld nu. Voor de rest van de solden kan Matijs me beter binnenhouden.
 
Deugd. Menselieveneheren toch. Deugd!
Dat moest duidelijk eens uit mijn systeem.
Ik heb winkels met trappen gedaan, gesprekken van A tot Z meegevoerd, erg lang stilgestaan op één plek en met compleet niemand rekening gehouden. Ik heb geen snot gezien, geen kaka, geen plas en geen tranen. Ik had hoge hakken aan, een onpraktische handtas waarmee ik geen twee handen vrij heb en een blazertje dat enkel in de nieuwkuis mag.
Al de dingen die ik anders net niet doe of kan doen dus. Niet dat ik dat anders echt zo vreselijk mis hoor. Ik klaag geheel niet, moederen bevalt mij waanzinnig goed. Maar op zo een dag hervind je toch vreugde in de vroeger zo banale en evidente dingen.
Moet ik toegeven.
 
Prima afsluiter van het zwangerschapsverlof, zo'n dag!
Al houden we dit weekend nog poeperkesweekend ook. Kindloos weekend betekent dat, of toch voor een groot stuk. We gaan slenteren, dinnerdaten en ... *kuch*, ja dat ook.
Ik ben de kosmos dankbaar daarvoor en ik beloof niet bitter te zijn over het feit dat volgende week ineens de zomer start, dan toch. Erewoord.
 
 
Over naar de orde van de dag dan? Met al dat geleuter over mezelf...
Winnaar 4! Onze voorlaatste prijzenpakker. Het is nog niet te laat om mee te doen! Hierzo!



 
 
Proficiat Hannelore! One mailken coming your way!
 
 
 
 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ola, wat ontwaren mijn slaperige oogjes na een nacht met dochter die er veel te veel en veel te vroeg was? Ik heb gewonnen! En niet niets: 10 euro + het perfecte excuus om een monsterbestelling te placeren op mijn favoriete webshop! Hoezee! Met deze onvoorziene portie gelukshormonen sleep ik mij de werkdag wel door! Dankjewel, Soetmin en onschuldige Vernevingertjes!

Hannelore

Unknown zei

Driewerf Hoezee!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...