vrijdag 28 juni 2013

Strak plan + winnaar 5

We gaan een weekje naar zee in juli.
Zon zee strand.
Hopelijk.
Matijs is zelf meer het boardshorttype maar in voor in het openbare zwembad heeft hij toch eens een strakke zwembroek nodig ook. Hij kan toch niet blijven gaan zwemmen in zijn gewone zwarte boxershort...
 
Toen zag ik deze puppies.
 
 
Strak plan!
Jammer genoeg té strak voor Matijs zijn kont.
Dzju, ik zag het al voor me...
Iemand een zwembroek in 16 jaar van doen?
16 jaar ja, ik weet het. Wishfull thinking.
 
 
En dan nu de allerlaatste winnaar van deze giveaway, handselected by my very own Jaspertje van Aspertje! Nevermind de pyjamatjes, het was nog vroeg.
Het ging er een beetje rommelig aan toe en er kwam speeksel aan te pas maar het is gelukt.
Watch!
 
 
 
Hi di ho Steve-o, you've won!
Ik zou je er de zwembroek meteen kunnen bijgeven maar zo'n benepen toestanden wil ik op mijn geweten niet.
Shake your moneymaker. De bon komt jouw kant op!
 
Zo, dat was het voor de monsters-week!
Zo, dat was het voor mijn zwangerschapsverlof.
Maandag terug aan de slag!
 
Dikke danku aan de dames van www.monsterswithanattitude.be!
Dikke danku aan iedereen die meegespeeld heeft.
Dikke danku aan jullie allemaal die zo massaal trouw de blog komen lezen.
En dikke proficiat aan de winnaars!
 
Niets gewonnen? Mottig he.
Volgende keer!
We gaan dit spel nog wel eens spelen.
Trust me.
 
 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...