woensdag 20 november 2013

Trip down memory lane

Er is vandaag een nichtje bevallen.
Van een zoontje, een heel mooi zoontje.
 
Haar 'eerste foto' die ze de wereld instuurde...
Aaaaaaaaah!
Tranen natuurlijk.
 
Twee van ontroering bedoel ik dan he, geen hele huilbui.
Maar ik zag meteen mijn eigen zoontjes erin.
Het beige mutsje, het verfrommelde neusje, het bloedrode velleke.
 
 
 
 
Boenk.
Eén beeld en ik was terug naar toen.
 
 
 
 
Verneke, 10 juni 2011, iets na 23u.
 
 
 
Jaspertje, 15 januari 2013, ietsje voor 19u.
 
 
 
 
 

8 opmerkingen:

Céline zei

Gij zijt toch ook een bleiterke he. Blij dat ik niet alleen ben! Spijtig dat ge daar niet van vermagert, van al dat vochtverlies, ik zou heel slank zijn...

Unknown zei

Heerlijk! Gij moet zeker eens naar de tentoonstelling 'Birthday', daar gaat ge blekten :-). Ben deze week geweest en ik moest ook terugdenken aan de geboorte van mijn twee monstertjes. Een beeld dat blijft hangen hé.

Unknown zei

Geen tsjiepmuile in de klassieke zin van het woord he, maar laat het ons een uitermate hoog empatisch vermogen noemen. Dat klinkt hipper.

Het minste beetje ontroering en de tranen prikken!
Ongekende sporters van disciplines die mij geen bal interesseren maar wel een olympische medaille winnen bijvoorbeeld...

Unknown zei

Jaja, ik ga zeker! De standaardkaarten zijn wel al voorbij datum denk ik...

Unknown zei

Ja die waren maar tot dinsdag geldig. Maar 't is maar 8 euro inkom ;-). Als je toevallig gaat op een dag in de week tijdens de middag, laat iets weten, ik werk daar vlakbij dan gaan we iets drinken ofzo ;-)

Unknown zei

Prettig voorstel! Maar het wordt sowieso een weekenddag!

Céline zei

Haha hier net zo. Traantje(s) en/of krop in de keel bij elk emo-moment dat ik zie/hoor: huwelijken, geboortes, aankondiging van zwangerschap, noem maar op. Elk "top"moment in een film, of het nu triest, vrolijk of groots is. Bij the lion king, zit ik zowat de helft van de film te bleiten. Armageddon in de tijd, schre-men! The lord of the rings, ja zelfs Harry Potter. Zowat elke Grey's anatomy aflevering. Bruce Springsteen die het podium opkomt. Zo kan ik wel nog efkes. Ik doe zelfs al mijn best niet meer om het weg te steken...

Unknown zei

Ok, we could be soulmates!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...